martes, 3 de junio de 2008

Fase de Vol


Després de 6 semanes difícils, fen doblete IBERIA i TOPFLY ara ja puc descansar una mica. He acabat a Iberia, ho admeto, al final una mica de nostalgia si que vaig tenir, pero no volia continuar, almenys no ara.
Dintre de 6 mesos tornare a entrar si tot va bé, i ja tindré temps de queixarme jejeje.

Per altre banda com ja sabeu estic cursan el títol de pilot privat d'avió. Oi que molts/es de vosaltres volieu ser princeses o astronautas? Dons jo pilot, i jo aconseguire!
La próxima semana ja em donen les ales^^
Aquestes son les característiques de la meva nova amiga.





Tripulación: 1
Capacidad: 4 pasajeros
Longitud: 8,28 m (27,16 ft)
Envergadura: 11 m (36,08 ft)
Altura: 2,72 m (8,91 ft)
Superficie alar: 16,20 m² (174 ft²)
Peso vacío: 743 kg (1.620 lb)
Peso máximo de despegue: 1.110 kg (2.450 lb)
Planta de poder: 1× motor de cuatro cilindros opuestos enfriados por aire Lycoming IO-320-L2A, 120 kW (160 HP)
Hélices: bipala de velocidad constante , por motor.
Rendimiento
Velocidad nunca a exceder (Vne): 163 nudos (302 km/hora)
Velocidad máxima operativa (Vno): 123 nudos (228 km/hora)
Alcance en vuelo: 1.270 km ()
Techo de servicio: 13.500 ft ()
Razón de ascenso: 720 ft/min ()

2 comentarios:

Esther dijo...

alfinaaal no t'hem anat a buscar a iberia.. qinaa merdaa xD! jajajajaja
doncs res petitet pelut i fstigós.. que sempre m'agafes als pitjos moments eee.. pero sempre els tornes boons que es el que molaaa xD! ^^

qe faria sense tuu, boleta de peix xD jaajaja.. qina paridetaa!!

aiix..
ara tens molts amics ee.. qe si la cabina, que si el walkie.. xD
i jooo la millor de totes, clar xDjajaja


byee kituus,!!

att..la suriii!

Laura dijo...

hola Maaaark!!!!

TInc Blooog! jajaja esque després de veure sempre el vostre, dic jo tambee! jajaja

Bueno et deixo la dire, i ja et passaras...

www.muchascosasbonitas.blogspot.com

Un petoneeeet maduixeta amb nata XD

Laura