jueves, 27 de marzo de 2008



Ja fa temps que la curiositat em pica en aquest mon dels bloggs. Jo proponc una alternativa a la serietat, a la tristesa, a l'estress. No pretenc la felicitat eterna de tots vosaltres, mes aviat, simplement treure un somriure, recordar coses del pasat, pero sense tristesa, mes aviat el contrari, veientlo com una etapa màgnifica que no cal oblidar, pero no per aixó pitjor o millor que la que ara "toca" Visiteume i tindreu a canvi una bona canço, una imatge de las que diuen mes que mil paraules, o bla bla bla (no vull enrollarme). En tot cas, d'entrada, que no ha vist mai el PINGU? Si si, aquell pingui de plastelina amb el que molts de nosaltres em pasat part de la infancia.



El video, no te desperdici.
MEC MEEEC!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

ninuuuuu!!!!!

Que soc la primeeeens en estrenar aket blog ehh!! jaja a veure si ho tens en consideracio eh?! jiji

Pos res noiet... k t'estimu moltixim, mes del k penses... k ets molt important per mi!! ^^ tenim una kedada pendent ehhh, ja ho saps!!


I wenu, poket mes, k jo tinc pendent el CD jaja k te'l fare ehh!


Molts petoneeets rodoneeeets

Maduiiixeta amb nata & Xurru de xocolata--> Friends forever!!! xD aixo son les teves paridetes, k tenen la seva gracia!!


t'estimuuuu mooolt ehhh! no m'oblidis maiii, si?? ^^



PD--> PINGU FOREVEEEER!!!! xD



Laura

Anónimo dijo...

ola marc!

estic a casa teva escultan Robbie Williams, qe bunic!!

brutal el pinguuuu!!!!!!! AupA PinGU!!! xDxD

saps qe t'estimu multisim oi oi oi oi????


sempre juntets ee??? ^^



WhEn A MAn LoVeS A woMaN***


07.10.07*** the best day of my liFe!!!!!!!

Esther dijo...

Aixì que és culpa meva que t'hagis fet un blog nooo... jaa claaaR! el que passa es que em tenies envejaa.. i mira t'has copiat xD jajajaja es brometaaa marqueeeet!

enfiii.. qe m'agrada que t'hagis fet un blooog, així podré comentar-te tants cops com tu ho fas al meu blog ^^XD jejeje aiiixxx el kituuusss!!

per cert.. en pinguuu, és l'òstia! xD jajajaaj MEC MEC! Makuu Makuu xD jjajaja

Aiixxx aviadooooooorr! qe ets un tioo geniaaaAL qe m'has ajudat moltísim! i que m'encanten les teves fotoos, són geniaaaL! avera quan fem una qedada i ens emocionem fent milions de fotooos! jejeje


bueenoooooo animalet del bosc peluut xD jajajaja qe marxoo jaa, a renovar el blog una miquetaa!!

no t'oblidis de passar eee!! ;)


se t'estima!

ninde dijo...

oOo! un MArk!!!!!!


ala! ja e votat

( x o b l i g a c i o)


jajja nooo!!!!! es brometa pometa! es coñeta cigoñeta!! tranqilet pernilet!!!

prou cursilades! PROU!!!!!




mho he pasat mb avui!!! com cada dia no??? ^^











testimuuuu

Anónimo dijo...

hola markkk!!
Sau!!!

Q bonicc!!
I quant de temps això, feia anys que no ho veia per la televisió no per ningú lloc! jajaja!
Molt bo i que puñeterooo!!! XDDD

MOlts petons!!

Attm: Susana